MODUŁ INTEGRACJI Z EPUAP2

 

Przesyłanie dokumentów do urzędów przy pomocy Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (EPUAP) cieszy się rosnącą popularnością wśród obywateli.

Jako jedni z pierwszych na rynku usług IT opracowaliśmy kompleksowy moduł w pełni integrujący obieg dokumentów z Elektroniczna Platformą Usług Administacji Publicznej. Dzięki modułowi, pisma przesyłane poprzez platformę pojawiają się na bieżąco w systemie kancelarii.

KROK 1

Wystarczy w systemie obiegu dokumentów kliknąc przycisk "Pobierz dokumenty EPUAP":

KROK 2

Następuje automatyczne połączenie aplikacji ze dedykowaną, oficjalną skrytką urzedu na platformie EPUAP. Aplikacja sprawdza czy pojawiły sie nowe pisma skierowane do urzędu, jeśli tak są zaczytywane bezpośrednio na listę dokumentów oczekujących na rejestrację w systemie obiegu dokumentów.

Dokumenty pochodzące z EPUAP oznaczone są odowiednią ikoną pozwalającą na ich właściwą identyfikację.

KROK 3

Dokument pochodzący z EPUAP, po zarejestrowaniu Systemie Obiegu Dokumentów, jest procedowany tak jak dokumenty przesyłane inną drogą np. pocztą tradycyjną czy też pocztą elektroniczną. Zgodnie z zasadami i terminami obowiązującymi w KPA

Po przygotowaniu odpowiedzi na pismo, trafia dona o dokumentów przygotowywanych do wysyłki. O tym, że tą konkretną odpowiedź należy wysłać na skrytkę adresata na EPUAP, mówi nam ikona EPUAP.
Zaznaczamy odpowiedź, którą chcemy przesłać na platformę i klikamy przycisk "Wyślij do EPUAP".

KROK 4

Przystępujemy do statniego kroku wysyłki odpowiedzi na pismo pochodzące z EPUAP.
Odpowiedź zostaje podpisana przez pracownika kancelarii i przesłana na skrytkę EPUAP nadawcy pisma.

O firmie

Kontakt

+48 22 243 19 65

biuro@windroos.pl